Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 9 september 2014

Hobbywebwinkel Just a Note is weer open...


Hoi Allemaal,

Zoals jullie misschien al wel weten is Hobbywebwinkel Just a Note weer geopend en er zijn weer verschillende nieuwe producten toegevoegd.
Voor de nieuwe eigenaresse Amanda heb ik deze maritiem kaart gemaakt met producten uit de webwinkel.
De producten voor deze kaart kunnen jullie hier vinden:


Liefs,
Diana xxx

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Diana. Heerlijk dat je nu weer eens lekker zelf kunt knutselen. Super gedaan deze maritiem kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een lieve en leuke kaart, hier kan ik als kijker van genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart. Supermooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende maritiemkaart! Leuk dat je de nieuwe eigenaresse een kaartje stuurt.
    Groetjes Tineke
    ps: vervelend dat je woordverificatie aanstaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super kaart Diana, heel attent van je ook!!!

    xx Irene

    Idd heel vervelend die verificatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een hele mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zag u via andere blogster, zo gaat dat op blogland, ik volg meestal blogjes, die dezelfde hobby,s hebben bedankt voor het delen..liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note