Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 3 mei 2013

Workshop Geldenvelopje...

 
Dit Geldenvelopje heb ik gemaakt met het nieuwe papier van Pion Design en de nieuwe mallen van Marianne Design LR 0269 en LR 0271




Knutselen jullie gezellig met me mee?
 
Neem een stukje Cardstock van 13,2 x 22.5 cm.
Ril deze met evt. je Scor Pal op 5,5 en 14 cm.


Snij de mal 2x uit voor de voor en binnenkant.
Laat na het snijden en embossen het papier in je mal zitten en beïnk het met je ink blending tool en Distress Inkt.
De inkt is op waterbasis en veeg je zo weer met een vochtig doekje schoon van je mal.


Trek met een potlood een lijntje langs je mal op het kortste gedeelte van je cardstock.
Knip deze langs het lijntje uit en veeg evt. restjes potlood met een gummetje weg.
 


Eerst heb ik de uitgesneden mal aan de voorkant opgeplakt met de Quick glue pen, toen het scrapbookslotje eraan bevestigt en daarna de uitgesneden mal aan de achterkant geplakt zodat je de brad niet ziet zitten.
Daarna heb ik met behulp van de Nesting Dies - Circle een half rondje eruit gesneden.
Dit kun je evt. ook doen met een ronde pons.
Versier je envelopje daarna met Roosjes een Headpin en Flower Ribbons.
 
Alle producten kunnen jullie natuurlijk vinden in de webwinkel.
Kijk hiervoor op www.justanote.nl
 
Ik hoop dat jullie het een leuk workshopje vinden en heb je hem gemaakt mail me gerust en ik kom dan natuurlijk even een kijkje bij je nemen op je blog.
 
 

12 opmerkingen:

  1. Wow Diana, heerlijke bezigheid in je vakantie! Wat een prachtig envelopje en dankjewel ook voor de duidelijke uitleg.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het schitterend gemaakt Diana, 'k ga 'm zeker een keer maken!
    fijn weekend en groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt!!!!met een duidelijk uitleg,helemaal geweldig,dankjewel!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, wat zijn ze prachtig Diana en heel elegant en stijlvol.
    wat een leuk idee om te maken en ik vind de mal super en kan je vaak gebruiken, dus wie weet schaf ik hem toch nog aan.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooi gedaan hoor.

    liefs Amnda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke geldenvelop!
    Bedankt voor je tutorial.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww,wat is dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk bericht Diana met schitterende flopjes, je bent in de vakantie volgens mij aan het knutselen geweest.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ben ik blij mee, ik heb het opgeslagen hoor, superleuk. Wat heb je dit mooi gemaakt, ziet er prachtig uit zo.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. magnifique carte !merci pour le tuto je sens que je vais m'en servir pour changer des cartes ordinaires .... bonne journée

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, ik ben vanmiddag gelijk aan de slag gegaan met het waterpenseeltje. Supergemakkelijk.
    Nu eerst je workshop van het envelopje eens bekijken, het ziet er heel professioneel uit, en erg mooi natuurlijk. Ik denk dat ik er morgen aan ga beginnen.
    Leuk dat je zoveel tijd had voor mijn man en mij vanmiddag. Ik zou zeggen tot ziens
    Beppie16 HJ

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note