Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 3 januari 2013

Parel in Gods hand...

Ons DT lid Anneke is afgelopen vrijdag weer Oma geworden van een prachtige kleindochter.
Haar naam is Zoey Lynn.
Is het geen prachtige naam?
Deze kaart heb ik dan ook voor Anneke en natuurlijk haar man gemaakt.
Het afdrukje is een plaatje van het internet.
Hij staat al heel lang op mijn computer opgeslagen dus weet helaas niet meer waar ik hem vandaan heb.
Maar voor degene die interesse hebben plaats ik hem even in dit blogbericht. 
 
 
 
Ik noem hem zelf "Een parel in Gods hand" maar weet niet of de afbeelding ook echt zo heet ;-)
Dit heb ik ook uit proberen te drukken met de pareltjes in de roosjes (kralen) en op het kraft papier (paperpen).
Alle gebruikte producten kunnen jullie weer vinden onder aan dit blogbericht.
Je hoeft alleen maar op de foto te klikken om naar een bepaald product te gaan.
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anneke met jullie kleindocuter Zoey Lynn een schitterende naam, evenals het schitterende kaartje dat voor jullie is gemaakt SUPERrrrrrr mooi
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het plaatje echt een pareltje, ga hem zeker een keer gebruiken!!!

    Kaartje een plaatje , prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana,

    Super..wat een mooie kaart is dit en..wat een schattige afbeelding..dankjewel...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het plaatje is prachtig Diana en de kaart is ook een beauty die hier staat te pronken in onze woonkamer.
    fijne week en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart, het plaatje heb ik mee genomen, bedankt
    Elk mensje is een parel in God,s hand!!!1 toch??

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart, het plaatje heb ik mee genomen, bedankt
    Elk mensje is een parel in God,s hand!!!1 toch??

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat Lief ! Een prachtig kaartje. Anneke gefeliciteerd met je kleinkind. Het plaatje van de baby heb ik ook gelijk opgeslagen, bedankt!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een geweldig mooi kaartje, hoe fijntjes.
    Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtige kaart, heel
    erg lief, mede door die stempel.
    Leuke details, heel mooi allemaal :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig!! die afbeelding maakt het zo mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note