Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 1 november 2012

Winnaar Challenge #4

 
De winnaar(s) van de Lea Bilities zijn geworden Annemarie en Merit.
Van harte gefeliciteerd met jullie prijs.
Laten jullie mij nog even weten wat jullie adres gegevens zijn?
Ik wil ook iedereen die mee heeft gedaan bedanken voor jullie inzet.
Het is voor mij altijd weer super leuk om te zien wat een verschillende kaarten er worden gemaakt met dezelfde opdracht.
En we gaan gelijk weer verder met Challenge #5.
Klik hier om naar de nieuwe Challenge te gaan.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note